U bent op zoek naar een school voor uw kind?
Op onze school hanteren wij geen wachtlijst. Om u te kunnen aanmelden op onze school is het belangrijk om een afspraak te maken met de directie. Deze geeft u verdere informatie en kan antwoord geven op uw vragen en krijgt u een rondleiding door de school. U kunt zich hier aanmelden voor het intakegesprek.

Bent u al op gesprek geweest en weet u inmiddels zeker dat u uw kind wilt inschrijven?
Dan kunt u het inschrijfformulier ophalen bij de directie van onze school.

Een aantal weken voordat uw kind naar school gaat wordt u uitgenodigd voor een kennismakingsgesprek met de leerkracht. De leerkracht vertelt u hoe de organisatie verloopt als uw kind voor het eerst naar school gaat. Waar moeten de jassen, welke schoenen moeten er aan en dergelijke. U ontvangt van de leerkracht het formulier Zo ben ik. Dit is een vragenlijst over relevante gebeurtenissen in het leven van uw kind voordat het naar school gaat.

Leerkrachten aan het woord

"Bij ons op school is er een goede communicatie".

"Kinderen, ouders en leerkrachten worden gezien en gehoord."