Boek overhandigd in de Beemster

21-09-2021
Op zondag 12 september jl. ontving een aantal leerlingen van onze school een eerste exemplaar van 'De Kleine Kroniek van de Beemster' uitgegeven door het Historisch Genootschap Beemster.
Het boekje gaat over de geschiedenis van Beemster en wat je er allemaal kunt zien en beleven. Het is geschreven voor kinderen in de leeftijd van 9 t/m 12 jaar. Alle kinderen uit de groepen 6 t/m 8 in Purmerend en Beemster zullen dit boekje krijgen. Per 1 januari 2022 gaan Purmerend en Beemster fuseren, daarom vond de organisatie het leuk om ook een Purmerendse basisschool uit te nodigen voor de presentatie van dit boekje. Zo kunnen de kinderen uit Purmerend op een leuke en leerzame manier kennismaken met Beemster.

Foto: Han Giskes

Leerlingen aan het woord

"Bij ons op school voel ik me veilig."

"Ze luisteren altijd goed naar ons."